ادراکمطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرفکنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
ایرانمطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرفکنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
ارتباط پیوند انسانیارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
ارزش ویژه برندهای شبکههای اجتماعیاقدامات CSR شرکتها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
ارزش ویژۀ برندعملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر ارزش ویژۀ برند [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
استراتژیهای بازاریابیبررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
اشتراک و کامنت گذاریبحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
اعتبار برنداقدامات CSR شرکتها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
اعتبار تجاریبیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 173-192]
اعمال نفوذ سیستمهای کسب و کاراعمال نفوذ سیستمهای کسب و کار برعملکرد زنجیره تأمین شرکتهای صادراتی استان تهران با درنظر گرفتن نقش تعدیلکننده نوآوری فرآیند و عدماطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
بازارهای هدفاولویتبندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
بازآفرینی علامت تجاریعوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
بحران کرونابحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
بحران کرونابررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
برنامه راهبردی صنعت پوشاکتأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکتهای صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
برندعوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
برند ملیتأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
بیماری کرونابیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 173-192]
بیمه اعتباربیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 173-192]
بینالمللی شدن (M160)تعیین پیکرهبندی دانش در فرایند بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان ایران، مطالعه موردی تجهیزات پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 89-113]
بهینهسازی چندهدفهمدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
بورس اوراق بهادار تهرانبررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
پ
پوشاکبررسی نقش تعدیلکنندگی جنسیت در رابطه بین مادیگرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
ت
تابآوریطراحی مدل تابآوری شبکههای همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
تحلیل تاکسونومی عددیاولویتبندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
تصویر شرکتتاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بینالمللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
تمایل به پرداختبررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملیگرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
توانمندسازی پایدارفراترکیب خلق تابآوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسبوکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]
توانمندیهای بازاریابی اینترنتیتحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستانها در توسعه بازارهای بینالمللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
توسعه مالیتأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
ج
جنسیتبررسی نقش تعدیلکنندگی جنسیت در رابطه بین مادیگرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
جهانیسازی محصولاثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بینالمللی شدن محصول در استارتآپها شرکتهای نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
ح
حاکمیت شرکتیبررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
خ
خرید اجباریبررسی نقش تعدیلکنندگی جنسیت در رابطه بین مادیگرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
خط مشی سلامتارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
خلق ارزش مشترکفراترکیب خلق تابآوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسبوکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]
دوسوتوانی سازمانیتبیین مزیت رقابتی شرکتهای صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
ر
راهبری شبکهطراحی مدل تابآوری شبکههای همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
راهکار یکپارچهگذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکتهای چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
راهکار مشتریگذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکتهای چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
ریسک ادراک شدهبررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملیگرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
رشد صادرات خدماتتحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستانها در توسعه بازارهای بینالمللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
رضایت مشتریبررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
رضایت مشتریتاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بینالمللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
رفتارهای برندساز کارکنانعملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر ارزش ویژۀ برند [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
سرمایه اجتماعیفراترکیب خلق تابآوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسبوکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]
سرمایه انسانیتاثیر سرمایه انسانی بر فضای کسبوکار در کشورهای اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 87-105]
سرمایه طبیعیتأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
سرمایهگذاریتأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
ش
شبکه راهکارگذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکتهای چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
شبکههای اجتماعیبحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
شبکههای همکاریطراحی مدل تابآوری شبکههای همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
شرکت های چندملیتیگذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکتهای چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
شرکتهای صادراتی ایرانتبیین مزیت رقابتی شرکتهای صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
شرکتهای صادرکننده صنایع غذاییتأثیر نوآوریهای غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
شرکتهای کوچک و متوسطبیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 173-192]
شرکتهای کوچک و متوسططراحی الگوی راهبردی بینالمللیسازی شرکتهای دانشبنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
شناسایی فرصتهای صادراتیتحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستانها در توسعه بازارهای بینالمللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
ص
صادراتاولویتبندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
صادرات محصولاثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بینالمللی شدن محصول در استارتآپها شرکتهای نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
صنعت شکلاتبررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
ظ
ظرفیتسازی چندگانهفراترکیب خلق تابآوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسبوکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]
ع
عدم قطعیتاعمال نفوذ سیستمهای کسب و کار برعملکرد زنجیره تأمین شرکتهای صادراتی استان تهران با درنظر گرفتن نقش تعدیلکننده نوآوری فرآیند و عدماطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
علامت تجاریعوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
عملکرد بازاراثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بینالمللی شدن محصول در استارتآپها شرکتهای نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
عملکرد بازارتأثیر نوآوریهای غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
عملکرد بازاریابینقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 155-172]
عملکرد تجاریبررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
عملکرد تولیداثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بینالمللی شدن محصول در استارتآپها شرکتهای نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
عملکرد زنجیره تامیناعمال نفوذ سیستمهای کسب و کار برعملکرد زنجیره تأمین شرکتهای صادراتی استان تهران با درنظر گرفتن نقش تعدیلکننده نوآوری فرآیند و عدماطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
عملکرد شرکت های صادراتیعملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برندساز کارکنان بر ارزش ویژۀ برند [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
عملکرد صادراتیبررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
عملکرد نوآوریتأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکتهای صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
عملکرد نوآورانهاثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بینالمللی شدن محصول در استارتآپها شرکتهای نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
عملکرد نوآورانهتأثیر نوآوریهای غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
عوامل کلیدیعوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
ف
فراترکیبگذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکتهای چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
فضای کسبوکارتاثیر سرمایه انسانی بر فضای کسبوکار در کشورهای اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 87-105]
فضای کسب و کارتأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
ق
قابلیتهای بازاریابیبررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
قابلیت های پویامزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
قابلیتهای پویاتبیین مزیت رقابتی شرکتهای صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
قابلیتهای پویاطراحی مدل تابآوری شبکههای همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
قیمتمطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرفکنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
قیمتگذاریبررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملیگرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
قیمت منصفانه ادراک شدهتاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بینالمللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
کسب و کارهای کوچک و متوسطنقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 155-172]
کشور مبدابررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملیگرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
کیفیت خدماتتاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بینالمللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
کیفیت خدمات درک شدهبررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
کووید 19نقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 155-172]
گ
گرایش صادراتیبررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
گردشگری پزشکیتحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستانها در توسعه بازارهای بینالمللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
گوجه فرنگیاولویتبندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
ل
لجستیک معکوسمدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
م
مادیگراییبررسی نقش تعدیلکنندگی جنسیت در رابطه بین مادیگرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
محصولات کشاورزیمدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
مدیریت استراتژیکمزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
مدیریت کیفیت جامعتأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکتهای صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
مدل کسب و کارارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
مرور ادبیات سیستماتیکمرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهانزادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
مزیت رقابتیتبیین مزیت رقابتی شرکتهای صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
مزیت رقابتیتأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکتهای صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
مزیت رقابتیمزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
مسئولیت اجتماعیاقدامات CSR شرکتها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
مسئولیت اجتماعی شرکتبحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
مشاورۀ مدیریتمزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
مصرفکنندهمطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرفکنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
مطالعة تطبیقیمطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرفکنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
مطالعۀ موردی چندگانهمزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
ملیگراییبررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملیگرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
موفقیت کسب و کارنقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 155-172]
مؤلفه های دانشتأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
ن
نام تجاریعوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
نرخ بهرهتأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
نوآوری بازفراترکیب خلق تابآوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسبوکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]
نوآوری در بازاریابیاثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بینالمللی شدن محصول در استارتآپها شرکتهای نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
نوآوری در محصولاثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بینالمللی شدن محصول در استارتآپها شرکتهای نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
نوآوری غیرفنیتأثیر نوآوریهای غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
نوآوری فرآینداعمال نفوذ سیستمهای کسب و کار برعملکرد زنجیره تأمین شرکتهای صادراتی استان تهران با درنظر گرفتن نقش تعدیلکننده نوآوری فرآیند و عدماطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
نوآوری فناوریارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
نوآوری فناورانه (O320)تعیین پیکرهبندی دانش در فرایند بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان ایران، مطالعه موردی تجهیزات پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 89-113]
و
ویروس کروناطراحی مدل تابآوری شبکههای همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
ی
یادگیری (D830)تعیین پیکرهبندی دانش در فرایند بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان ایران، مطالعه موردی تجهیزات پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 89-113]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد