نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
  • ادراک مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف‌کنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
  • ایران مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف‌کنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
  • ارتباط پیوند انسانی ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
  • ارزش ویژه برندهای شبکه‌های اجتماعی اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
  • ارزش ویژۀ برند عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر ارزش ویژۀ برند [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
  • استراتژی‌های بازاریابی بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
  • اشتراک و کامنت گذاری بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
  • اعتبار برند اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
  • اعتبار تجاری بیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 173-192]
  • اعمال نفوذ سیستم‌های کسب و کار اعمال نفوذ سیستم‌های کسب و کار بر‌عملکرد زنجیره تأمین شرکت‌های صادراتی استان تهران با در‌نظر گرفتن نقش تعدیل‌کننده نوآوری فرآیند و عدم‌اطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
  • الگوی راهبردی طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]

ب

  • بازارهای هدف اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
  • بازآفرینی علامت تجاری عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
  • بحران کرونا بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
  • بحران کرونا بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
  • برنامه راهبردی صنعت پوشاک تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکت‌های صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
  • برند عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
  • برند ملی تأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
  • بیماری کرونا بیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 173-192]
  • بیمه اعتبار بیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 173-192]
  • بین‌المللی‌سازی طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
  • بین‌المللی شدن (M160) تعیین پیکره‌بندی دانش در فرایند بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان ایران، مطالعه موردی تجهیزات پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 89-113]
  • بهینه‌سازی چندهدفه مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
  • بورس اوراق بهادار تهران بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]

پ

  • پوشاک بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جنسیت در رابطه بین مادی‌گرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]

ت

  • تاب‌آوری طراحی مدل تاب‌آوری شبکه‌های همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
  • تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
  • تحلیل تاکسونومی عددی اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
  • تحلیل میک‌مک طراحی مدل تاب‌آوری زنجیره‌تأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 1-31]
  • تصویر شرکت تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
  • تمایل به پرداخت بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملی‌گرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
  • توانمندسازی پایدار فراترکیب خلق تاب‌آوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسب‌وکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]
  • توانمندی‌های بازاریابی اینترنتی تحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستان‌ها در توسعه بازارهای بین‌المللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
  • توسعه مالی تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

ج

  • جنسیت بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جنسیت در رابطه بین مادی‌گرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
  • جهان‌زادها مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان‌زادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
  • جهانی‌سازی محصول اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]

ح

  • حاکمیت شرکتی بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]

خ

  • خرید اجباری بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جنسیت در رابطه بین مادی‌گرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
  • خط مشی سلامت ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
  • خلق ارزش مشترک فراترکیب خلق تاب‌آوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسب‌وکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]

د

  • داده‌بنیاد طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
  • داده‌های پنل تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
  • دانش‌بنیان طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
  • دلبستگی عاطفی مشتری به برند اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
  • دیمتل طراحی مدل تاب‌آوری زنجیره‌تأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 1-31]
  • دوسوتوانی سازمانی تبیین مزیت رقابتی شرکت‌های صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]

ر

  • راهبری شبکه طراحی مدل تاب‌آوری شبکه‌های همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
  • راهکار یکپارچه گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
  • راهکار مشتری گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
  • ریسک ادراک شده بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملی‌گرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
  • رشد صادرات خدمات تحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستان‌ها در توسعه بازارهای بین‌المللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
  • رضایت مشتری بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
  • رضایت مشتری تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
  • رفتارهای برندساز کارکنان عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر ارزش ویژۀ برند [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]

ز

  • زنجیره‌تأمین تاب‌آور طراحی مدل تاب‌آوری زنجیره‌تأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 1-31]
  • زنجیره تامین حلقه بسته مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
  • زنجیره‌تأمین دارو طراحی مدل تاب‌آوری زنجیره‌تأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 1-31]

س

  • سرمایه اجتماعی فراترکیب خلق تاب‌آوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسب‌وکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]
  • سرمایه انسانی تاثیر سرمایه انسانی بر فضای کسب‌وکار در کشورهای اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 87-105]
  • سرمایه طبیعی تأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]
  • سرمایه‌گذاری تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

ش

  • شبکه راهکار گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
  • شبکه‌های اجتماعی بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
  • شبکه‌های همکاری طراحی مدل تاب‌آوری شبکه‌های همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
  • شرکت های چندملیتی گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
  • شرکت‌های صادراتی ایران تبیین مزیت رقابتی شرکت‌های صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
  • شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی تأثیر نوآوری‌های غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
  • شرکتهای کوچک و متوسط بیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 173-192]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-108]
  • شناسایی فرصت‌های صادراتی تحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستان‌ها در توسعه بازارهای بین‌المللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]

ص

  • صادرات اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]
  • صادرات محصول اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
  • صنعت شکلات بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]

ظ

  • ظرفیت‌سازی چندگانه فراترکیب خلق تاب‌آوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسب‌وکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]

ع

  • عدم قطعیت اعمال نفوذ سیستم‌های کسب و کار بر‌عملکرد زنجیره تأمین شرکت‌های صادراتی استان تهران با در‌نظر گرفتن نقش تعدیل‌کننده نوآوری فرآیند و عدم‌اطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
  • علامت تجاری عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
  • عملکرد بازار اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
  • عملکرد بازار تأثیر نوآوری‌های غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
  • عملکرد بازاریابی نقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 155-172]
  • عملکرد تجاری بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
  • عملکرد تولید اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
  • عملکرد زنجیره تامین اعمال نفوذ سیستم‌های کسب و کار بر‌عملکرد زنجیره تأمین شرکت‌های صادراتی استان تهران با در‌نظر گرفتن نقش تعدیل‌کننده نوآوری فرآیند و عدم‌اطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
  • عملکرد شرکت های صادراتی عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر ارزش ویژۀ برند [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 43-60]
  • عملکرد صادراتی بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
  • عملکرد نوآوری تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکت‌های صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
  • عملکرد نوآورانه اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
  • عملکرد نوآورانه تأثیر نوآوری‌های غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
  • عوامل کلیدی عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]

ف

  • فراترکیب گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 109-137]
  • فضای کسب‌وکار تاثیر سرمایه انسانی بر فضای کسب‌وکار در کشورهای اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 87-105]
  • فضای کسب و کار تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

ق

  • قابلیت‌های بازاریابی بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادراتی (موردمطالعه: صنعت شکلات در شهر تبریز) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 65-87]
  • قابلیت های پویا مزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
  • قابلیت‌های پویا تبیین مزیت رقابتی شرکت‌های صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
  • قابلیت‌های پویا طراحی مدل تاب‌آوری شبکه‌های همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]
  • قیمت مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف‌کنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
  • قیمت‌گذاری بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملی‌گرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
  • قیمت منصفانه ادراک شده تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]

ک

  • کسب‌وکار بین‌المللی مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان‌زادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
  • کسب و کارهای کوچک و متوسط نقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 155-172]
  • کشور مبدا بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملی‌گرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
  • کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی. رگرسیون پانل تاثیر سرمایه انسانی بر فضای کسب‌وکار در کشورهای اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 87-105]
  • کیفیت خدمات تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 135-150]
  • کیفیت خدمات درک شده بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 137-154]
  • کووید 19 نقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 155-172]

گ

  • گرایش صادراتی بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
  • گردشگری پزشکی تحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستان‌ها در توسعه بازارهای بین‌المللی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-82]
  • گوجه فرنگی اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 103-119]

ل

  • لجستیک معکوس مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]

م

  • مادی‌گرایی بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جنسیت در رابطه بین مادی‌گرایی و خرید اجباری؛ مطالعه موردی صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 129-142]
  • محصولات کشاورزی مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 139-166]
  • مدیریت استراتژیک مزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
  • مدیریت کیفیت جامع تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکت‌های صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
  • مدلسازی ساختاری-تفسیری (ISM) طراحی مدل تاب‌آوری زنجیره‌تأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 1-31]
  • مدل کسب و کار ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
  • مرور ادبیات سیستماتیک مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان‌زادها [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
  • مزیت رقابتی تبیین مزیت رقابتی شرکت‌های صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 21-44]
  • مزیت رقابتی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکت‌های صادرکننده در صنعت پوشاک [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
  • مزیت رقابتی مزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
  • مسئولیت اجتماعی اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 53-71]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 33-52]
  • مشاورۀ مدیریت مزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
  • مصرف‌کننده مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف‌کنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
  • مطالعة تطبیقی مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف‌کنندگان ایرانی با سایر کشورها [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 121-151]
  • مطالعۀ موردی چندگانه مزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
  • ملی‌گرایی بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملی‌گرایی و ریسک ادراک شده [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 115-134]
  • موفقیت کسب و کار نقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 155-172]
  • مؤلفه های دانش تأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 45-64]

ن

  • نام تجاری عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
  • نرخ بهره تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
  • نوآوری باز فراترکیب خلق تاب‌آوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسب‌وکارهای نوپا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 117-136]
  • نوآوری در بازاریابی اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
  • نوآوری در محصول اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 81-101]
  • نوآوری‌ غیرفنی تأثیر نوآوری‌های غیرفنی بر عملکرد بازار با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 23-44]
  • نوآوری فرآیند اعمال نفوذ سیستم‌های کسب و کار بر‌عملکرد زنجیره تأمین شرکت‌های صادراتی استان تهران با در‌نظر گرفتن نقش تعدیل‌کننده نوآوری فرآیند و عدم‌اطمینان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 41-63]
  • نوآوری فناوری ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 73-93]
  • نوآوری فناورانه (O320) تعیین پیکره‌بندی دانش در فرایند بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان ایران، مطالعه موردی تجهیزات پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 89-113]

و

  • ویروس کرونا طراحی مدل تاب‌آوری شبکه‌های همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت) [دوره 3، پیاپی ده، 1399، صفحه 95-116]

ی

  • یادگیری (D830) تعیین پیکره‌بندی دانش در فرایند بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان ایران، مطالعه موردی تجهیزات پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 89-113]